понедельник, 23 октября 2017 г.

Обзор диз. посилки от woodchic!

Доброго вечора всім феям скрапа!!! Сьогодні я, Надія Міщенко, з обзором скрап диз. посилки від неймовірного українського виробника woodchic! Прийшло мені багато краси! Очі розбігалися, а ручки чесалися!)))
Мій вибір пав на коллекцію паперу(як справжньому папероголіку))) Яблуневий цвіт. Також на квіти, штампики і чипики, які, як мені здалося будуть дуже гармонійними. Як виявилося, зовсім не прогадала! Набір склався самий влучний!
Надзвичайна краса! 


Ссилочки на складові набору:

Набор двусторонней бумаги 30,5х30,5см от WOODchic "Яблуневий цвіт"

Відео розпаковка:

 Квіточки такі в мене вперше, дуже класні!
 Штампи взагалі космічні! І дизайн, і якість.
Трошки познайомившись, хочу сказати:
 Папір ну дуже романтичний! Підійде під будь-які роботи)))
 Багато писати просто нічого! Все дуже якісне та приємне в роботі. Я мега задоволена, навіть такого сама не очікувала. І я точно тепер фанат цього виробника))))

А що в мене вийшло? покажу в наступному пості!





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...